Pedagog, absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła podyplomowe studia MBA z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkim w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu oraz Business Coaching w Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa im. H. Chodkowskiej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Działach Szkoleń międzynarodowych korporacji (ZURICH, UPC), firmach szkoleniowych (min. Achieve Global) i doradczych (WYG HR CONSULTING)..
Autorka publikacji dotyczących obsługi klienta w pismach branżowych min. Hotelarstwie i Hotelarzu.
Bardzo lubi ludzi i pracę z nimi, uważa, że zarówno nauczyciel jak i uczeń inspirują siebie nawzajem. W pracy z Klientem ważna jest dla niej skuteczność i efektywność działań uwzględniająca odrębność i wartość każdego człowieka. W swojej pracy łączy – zdaniem Klientów – wysokie umiejętności zawodowe z interpersonalnymi, tworząc atmosferę sprzyjającą zmianie.
Z wykształcenia i zamiłowania humanistka, interesuje się historią i religiami. Czas wolny spędza czynnie, na długich pieszych wędrówkach i poznawaniu nowych miejsc.
Specjalizuje się w:
- Szkoleniach: z obsługi klienta, sprzedaży doradczej, negocjacji, oraz Train the Trainer. Ma za sobą ponad 16 lat doświadczenia i 1500 dni szkoleniowych.
- Coachingu: oprócz coachingu klasycznego opartego na modelach GROW i GOLD pracuje także metodami Coachingu Prowokatywnego.
- Projektach doradczych: badanie potrzeb rozwojowych pracowników, tworzenie systemów szkoleniowych, zarządzanie wiedzą w organizacji, badanie jakości świadczonych usług i poziomu kompetencji pracowników.
- Mentoringu i doradztwie indywidualnym: w zakresie rozwoju osobistego i zawodowego.
Doświadczenie: powyżej 600 godzin indywidualnej pracy z klientami metodami doradczo – coachingowymi.