- ANALIZA POTRZEB SZKOLENIOWYCH ORGANIZACJI
Audyt pozwalający na precyzyjne określenie potrzeb szkoleniowych i procesów rozwojowych na poziomie organizacji, zespołów pracowniczych i jednostki. Określa przyczyny hamujące/umożliwiające rozwój, mierzy efektywności pracy oraz poziom deficytu konkretnych umiejętności na danych stanowiskach.
- UKRYTY KLIENT
Badanie, które realizowane na kilku płaszczyznach sprawdzi poszkoleniowy poziom wiedzy i umiejętności pracowników, oceni ich postawę w trakcie wykonywania obowiązków służbowych, przestrzeganie obowiązujących w firmie procedur i dbałość o utrzymanie standardów. Badanie Ukryty Klient prowadzone jest z zastosowaniem wielu metod badawczych, które dają dokładny obraz pracy osób badanych.
- EXTENDED DISC
Narzędzie diagnostyczne dostarczające informacji o profilu osobowościowym i potencjale pracowników.
Pomocne w procesie rekrutacji, do diagnozy talentów w firmie, tworzeniu programów motywacyjnych, projektowaniu działań rozwojowych, badaniu zaangażowania i satysfakcji pracowników, zarządzaniu zespołem i doskonalenia pracy zespołowej.