- PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Poznanie zasad obsługi klienta, wpływających na opinię klienta o usługodawcy. Nauka zachowań wymaganych przy profesjonalnej obsłudze klienta i budowaniu relacji z klientem.
- TRUDNA ROZMOWA Z KLIENTEM
Radzenie sobie w sytuacjach trudnych i niespodziewanych z klientami. Poznanie typów klienta. Dobór sposobu obsługi w zależności od typu klienta i sposobu jego zachowania.
- BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM
Analiza cyklu obsługi klienta. Określenie i opracowanie działań wzmacniających satysfakcję klienta. Metody budowania długotrwałych, wzajemnie korzystnych relacji między usługodawcą a klientem.
- KAŻDY MOŻE BYĆ LIDEREM
Kształtowanie postawy proaktywnej w stosunku do klienta zewnętrznego jak i wewnętrznego. Przyjmowanie odpowiedzialności i postawy lidera w sytuacjach niestandardowych.